Δημοφιλείς αναρτήσεις

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Η τέχνη με στόχο την πρόληψη ... σε 12 συναντήσεις}Μουσείο Ελληνικής Παιδικής Τέχνης (για παιδιά)

Μουσείο Ελληνικής Παιδικής Τέχνης
Κόδρου 9, προέΚταση οδού Βουλής, Πλάκα Μετρό:Ακρόπολη & Σύνταγμα,Parking: οδός Βουλής & Φιλελλήνων


Tα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να προάγουν την ψυχική τους υγεία, μέσα από τις ποικίλες δυνατότητες που προσφέρουν οι μύθοι, τα παραμύθια, οι κατασκευές, η ζωγραφική, η


φωτογραφία και οι τεχνικές του δράματος .
για παιδιά νηπιαγωγείου και Α΄-Β΄ δημοτικού : «Τα συναισθήματά μου είμαι εγώ»



... • «Τα συναισθήματά μου είμαι εγώ»
για παιδιά Nηπιαγωγείου και Α΄-Β΄Δημοτικού
Παρασκευές: 30 Σεπτεμβρίου - 23 Δεκεμβρίου, 17.15 - 18.45

Τα παιδιά χρησιμοποιώντας τη φαντασία τους και τη δημιουργικότητά τους, θα μάθουν να αναγνωρίζουν τα συναισθήματα και θα ανακαλύψουν τρόπους έκφρασης και διαχείρισής τους.


• «Μέσα σε σένα...βλέπω κι εμένα»
για παιδιά Α΄-Γ΄Δημοτικού
Πέμπτες :29 Σεπτεμβρίου - 22 Δεκεμβρίου, 17.30 - 19.00

Τα παιδιά θα μάθουν την αξία της συνεργασίας, της αποδοχής της διαφορετικότητας, την σημασία των ορίων, θα ανακαλύψουν τρόπους επίλυσης συγκρούσεων και θα βιώσουν την ασφάλεια και την υποστήριξη που παρέχουν οι σχέσεις με τους άλλους.


• «Εγώ και η εικόνα μου»
για παιδιά Δ΄-Στ΄Δημοτικού
Παρασκευές 30 Σεπτεμβρίου - 23 Δεκεμβρίου, 19.00 - 20.30

Τα παιδιά θα αντιληφθούν ότι η εικόνα τους διαμορφώνεται από τον τρόπο που τα ίδια βλέπουν τον εαυτό τους, από το πώς που τα βλέπουν οι άλλοι αλλά και από τις ίδιες τις σκέψεις, τα όνειρα, τις δράσεις και τις επιλογές τους. Ακόμα θα αντιληφθούν την αξία του να είναι κανείς διαφορετικός......άρα και μοναδικός.



Αριθμός μελών ομάδας: 15 παιδιά
Διάρκεια: 12 συναντήσεις
Κόστος:170ευρώ

εγγραφές : έως 23 Σεπτεμβρίου